L’OREAL

2010-04-29 11:55:27

Egy francia kémikus, bizonyos Eugéne Schuller 1907-ben kifejlesztett egy teljesen új hajfestéket, és az "Auréole" nevet adta neki. Schuller úr később egyre több termékkel állt elő, melyeket a párizsi fodrászoknak árusított. Lassan alkalmazottakat is fel tudott venni: 1920-ban 3-an, 1950-ben 100-an és 1984-ben már több mint ezren dolgozta kutatóként nála. Persze az évek folyamán sok minden változott; betörtek a szépségápolás minden ágazatába, újabb és újabb országokban jelentek meg, míg eljutottak odáig, hogy a fejlett nemzetek polgárai mindennap találkoznak valahol e névvel.

Alapítása: 1909

Gyártó cég és ország neve: L’Oreal/Franciaország

Rövid leírás a márkáról:
Egy francia kémikus, bizonyos Eugéne Schuller 1907-ben kifejlesztett egy teljesen új hajfestéket, és az "Auréole" nevet adta neki. Schuller úr később egyre több termékkel állt elő, melyeket a párizsi fodrászoknak árusított. Lassan alkalmazottakat is fel tudott venni: 1920-ban 3-an, 1950-ben 100-an és 1984-ben már több mint ezren dolgozta kutatóként nála. Persze az évek folyamán sok minden változott; betörtek a szépségápolás minden ágazatába, újabb és újabb országokban jelentek meg, míg eljutottak odáig, hogy a fejlett nemzetek polgárai mindennap találkoznak valahol e névvel.
A L'Oréal minden energiát és tudást a kozmetikának szenteli, már majdnem egy évszázada. Szakértelmét és kutatási forrásait világszerte teljes mértékben alárendeli a férfiak és nők jólétének érdekében végzett munkának.
Hivatása a Szépség szolgálata. Azé a Szépségé, melynek feltétele az ápoltság, a jó közérzet.
Kutatói több mint egy évszázada fáradhatatlanul keresik, figyelik és fejlesztik a kozmetológiában felhasználható újabb és újabb ismereteket. Az élettudományok minden szakágában eredményes kutatásokat végeznek, a kifejlesztett új készítmények hatékonyak, s tükrözik a biztonság és megbízhatóság iránti elkötelezettségünket.
A L’ORÉAL nagyon sok területen szolgálja a szépülni vágyókat. Kikerülhetetlenül jelen van márkáival – Lancôme, Vichy, L’ORÉAL Paris, Garnier, Maybelline, L’ORÉAL Professionel, Matrix, - mindenütt, ahol a szépségről van szó.
Célja a tökéletesség. Eltökélten folytatja márkaportfólióinak erősítését innovatív termékekkel, valamint megfelel minden idők legszigorúbb minőségi és termékbiztonsági szabványainak. - A tapasztalat évszázada a kozmetikában

Profilja:
- 23 világmárka

- 130 ország

- 67,662 alkalmazott

- 628 benyújtott szabadalom 2008-ban

Termékcsoportok:
arcápoló termékek
férfi kozmetikumok
testápoló termékek
napvédelem
hajápoló termékek
parfüm, dezodor

Célcsoport: A termékek a legkülönbözőbb életkorú fogyasztók igényeire vannak szabva. 15 éves kortól a 60 éves korig mindenki megtalálja a megfelelő terméket. Találhatók termékek kizárólag férfiak számára is.

Legismertebb termékek:

1. Közönségcikkek
Fejlett technológiával előállított termékek versenyképes árakon a közönségcikk termékeket értékesítő csatornákon keresztül.
Fajtái: L’oreal Paris, Garnier, Maybelline NY

2. Professzionális termékek
Termékportfólió, amely megfelel a fodrász szalonok igényeinek és megfelelő széleskörű innovatív termékskálát nyújt a fogyasztóknak.
Fajtái: L’Oreal Professionnel, Kérastase, Matrix

3. Luxustermékek
Egy neves márka, amely a fogyasztók részére termékeket és minőségi szolgáltatásokat kínál üzleteiben és repülőtéri outletekben.
Fajtái: Lancome, Biotherm, Giorgio Armani, Ralph Lauren, Chacharel, Diesel

4. Aktív kozmetika
Dermokozmetikai termékek, amelyek gyógyszertárakon keresztül kerülnek értékesítésre gyógyszerészek, bőrgyógyászok ajánlásával.
Fajtái: Vichy, La Roche-Posay

A termékek megvásárolhatók: szupermarketek, patikák, drogériák, fodrász szalonok, hipermarketek

Árfekvés: mindenféle árfekvésű termék megtalálható (közönségcikkek, professzionális termékek, luxustermékek)

Elérhetőség (honlap): www.loreal.hu , www.loreal.com
 

Szóljon hozzá!

Összes cikk

Mit rejt a sztárok táskája?


Ön mi alapján dönt leginkább egy-egy illatszer, bőrápoló termék vagy egyéb kozmetikum vásárlása mellett?