Avon

Kozmetikum márkák bemutatása

2010-04-28 15:05:00
Avon

Az Avon története 1886-ban kezdődött, amikor az alapító David H. McConell New Yorkban California Perfume néven létrehozta vállalkozását. Az akkor 28 éves McConell erdetileg utazó könyvkereskedő volt és illatminták ajándékozásával próbálta népszerűsíteni könyveit. Rövid időn belül kiderült, hogy a parfümök sikeresebbek, mint a könyvek ezért kezdett kozmetikumok értékesítésével foglalkozni. A vállalkozás növekedésével Tanácsadónőket alkalmazott, ők szállították házhoz a megrendelt termékeket és szükség esetén hasznos tanácsokkal látták el a vásárlókat.
 

Alapítása: 1886

Gyártó cég és ország neve: Avon Products Incorporated /USA/

Rövid leírás a márkáról:
Az Avon története 1886-ban kezdődött, amikor az alapító David H. McConell New Yorkban California Perfume néven létrehozta vállalkozását.
Az akkor 28 éves McConell erdetileg utazó könyvkereskedő volt és illatminták ajándékozásával próbálta népszerűsíteni könyveit. Rövid időn belül kiderült, hogy a parfümök sikeresebbek, mint a könyvek ezért kezdett kozmetikumok értékesítésével foglalkozni. A vállalkozás növekedésével Tanácsadónőket alkalmazott, ők szállították házhoz a megrendelt termékeket és szükség esetén hasznos tanácsokkal látták el a vásárlókat.

1939-ben a cég felvette az Avon Products Incorporated nevet, Shakespeare szülő városa Stratford Upon Avon után.
Ma a világon több millió Tanácsadónő értékesíti az Avon termékeit. A cég magyarországi leányvállalata, az Avon Cosmetics Hungary 1990-ben, a demokratikus átalakulásokat követően az elsők között érkezett az országba. Töretlen sikerét elsősorban a több ezer magyar Avon Tanácsadónőnek köszönheti.

A kezdeményezés mára hatalmas kozmetikai birodalommá nőtte ki magát. Központja ma is New Yorkban van, ahová a világ 135 országából futnak be Avon hírek.
Az Avon célul tűzte ki, hogy élen járjon a K+F területén. Mindezt komoly szakmai és információs háttérrel teszi. A robottechnika és modern gépsorok garantálják a maximális biztonságot, és az előállított termékek állandó magas minőségét.

Az Avon kutatócsoportja a világ vezető egyetemeinek a tudósaival és bőrgyógyászaival dolgozik együtt, az újabb és újabb kozmetikai szerek kifejlesztésében. Nem egy fejlesztésükkel sokszor évekkel megelőzik versenytársaikat. Számos országban folyamatos életmódkutatásokat végeznek, hogy pontos képet szerezzenek a nők bőrápolási szokásairól, speciális igényeiről.

A cég alapítása óta eltelt évek alatt az Avon a világ vezető közvetlen értékesítő kozmetikai vállalatává vált, több mint 11.000 alkalmazottal, és kb. 3,5 millió Tanácsadónővel az egész világon.
Az Avon az a vállalat kíván lenni, amely a világon a legjobban megérti és kielégíti a nők termékekre, szolgáltatásokra és önmegvalósításra vonatkozó igényeit.

AVON AZ EMLŐRÁK ELLEN
A szépség természetes forrása az egészség, ezért az AVON számára a nők egészsége ugyanolyan fontos, mint szépségük.
A vállalat ebben a szellemben kötelezte el magát az emlőrák elleni küzdelem mellett. A világ vezető kozmetikai vállalata 1992-ben hozta létre az AVON Alapítványt, amely küldetésének tekinti az adományok gyűjtését a mellrák ellenes küzdelem támogatására.
Az önzetlen globális összefogás eredményeképpen az alapítvány az elmúlt 15 évben több mint 450 millió dollárt adományozott a mellrák elleni harcra világszerte.

FELLÉPÉS AZ ERŐSZAK ELLEN
Az erőszak hazánkban is rengeteg nőt érintő, súlyos probléma, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül.
Az AVON és Zséda összefogott, hogy együtt segítsenek a nők elleni erőszak leküzdésében.
A 2008-as koncertturné sikerét követően az együttműködés 2009-ben is folytatódik.

Avon Termékcsoportok:

  •  arcápoló termékek
  •   férfi kozmetikumok
  •   testápoló termékek
  •   napvédelem
  •   hajápoló termékek
  •   parfüm, dezodor


Célcsoport:
A termékek a tinikorosztálytól kezdve az érett, leginkább női korsztályon át mindenki igényeire vannak szabva. A férfiak bőrápolására kisebb hangsúlyt fektet.
A kommunikáció középpontjában 2010-ben az "Avon gyerekbolygó" áll, amely új célcsoport felé való nyitást jelez.

Legismertebb Avon termékek:
1. Color Trend, Beyond Color és Perfect Wear arcápoló és szépítő szerek
2. Avon Anew, Solutions és Clearskin arcápoló krémek
3. Női és férfi illatok (spray, illatosított testápoló krém, golyósdezodor)
4. Wellness termékek (Planet Spa)
5. Hajápolás
6. Tisztálkodási szerek: fürdőhabok, tusfürdők, szappan, tesápolók, kéz- és lábkrémek (Skin So Soft, Foot works, Active Senses)
7. Kellékek (ékszerek, kozmetikai táskák, női táskák)

Az Avon termékek megvásárolhatók:
Elsődleges csatorna az AVON TANÁCSADÓNŐKÖN KERESZTÜL, MLM RENDSZERBEN, katalógusból. Ezen kívül lehetőség van megállapodni egy helyszín vagy egy rendezvény meglátogatásáról, termékbemutató igényléséről, üzletkötő személyes látogatásáról, online katalógus megtekintéséről. Megtalálhatóak kis üzletek, ill. hipermarketek előtti mozgóstandokon is.

Árfekvés: kis- és középkategóriás árfekvésű termékek

Elérhetőség (honlap): www.avon.hu, www.avoncompany.com

Szóljon hozzá!

Összes cikk

Melyik termékcsaládot kedvelik a sztárok?


Ön mi alapján dönt leginkább egy-egy illatszer, bőrápoló termék vagy egyéb kozmetikum vásárlása mellett?